Bloso: Difference between revisions
From Pijl en Boog
Jump to navigationJump to search
Line 19: | Line 19: | ||
* 13. Op welke manieren kan je als initiator informatie overbrengen? | * 13. Op welke manieren kan je als initiator informatie overbrengen? | ||
* 14. Welke zijn de drie basisbehoeften welke moet worden voldaan om goed te kunnen functioneren in een groep? | * 14. Welke zijn de drie basisbehoeften welke moet worden voldaan om goed te kunnen functioneren in een groep? | ||
* | * 15. Wat verstaat U onder 'differentiatie'? | ||
* 16. Aan welke kwaltiteiten dient U als initiator te voldoenom zeer goed te functioneren? | * 16. Aan welke kwaltiteiten dient U als initiator te voldoenom zeer goed te functioneren? |
Revision as of 20:43, 14 March 2011
Bloso : Cursus initiator Boogschieten
Vragenlijst Algemeen Gedeelte - Initiator - Didactiek
Inleiding - Bouwstenen van het didactisch proces.
- 1. Verklaar de term 'didactiek'?
- 2. Welke zijn de vijf bouwstenen van het didactisch proces?
- 3. Toon het belang aan van de wisselwerking van de verschillende bouwstenen van het didactisch proces?
- 4. Wat is het nut van een goed lesplan?
- 5. Hoe ziet een lesvoorbereidingsformulier eruit?
Bouwsteen 1 - De context.
- 6. Als we denken aan context, welke vragen schieten U dan te binnen?
- 7. Welke invloed heeft de context op het didactisch proces?
- 8. Geef vijf omgevingsinvloeden welke de fysieke omgeving typeren waarin het boogschieten wordt beoefend?
- 9. Geef drie omgevingsinvloeden welke de sociale omgeving typeren waarin het boogschieten wordt beoefend?
- lO. Geef een drietal voorbeelden van informele afspraken die je kan maken met uw clubbestuur?
Bouwsteen 2 - De sportbeoefenaar.
- 11. Welke zijn de specifieke kenmerken welke U als initiator dient te herkennen bij het begin van een initiatiecyclus?
- 12. Wat zijn de persoonlijke kenmerken van een sportbeoefenaar?
- 13. Op welke manieren kan je als initiator informatie overbrengen?
- 14. Welke zijn de drie basisbehoeften welke moet worden voldaan om goed te kunnen functioneren in een groep?
- 15. Wat verstaat U onder 'differentiatie'?
- 16. Aan welke kwaltiteiten dient U als initiator te voldoenom zeer goed te functioneren?